سامسونگ چند ویژگی مبتنی بر هوش مصنوعی را با به‌روزرسانی Wear OS 5 به گلکسی واچ می‌آورد دلایل اخراج سم آلتمن از OpenAI بعد از یک سال مشخص شد بیش از ۷۵ بازی بدون نیاز به نصب در یوتیوب + روش دسترسی به بازی‌ها یک ایرانی اسناد محرمانه گوگل را فاش کرد | رتبه‌بندی سایت‌ها چگونه انجام می‌شود؟ یک شرکت چینی می‌خواهد با پرتاب ۱۰ هزار ماهواره رقیب استارلینک شود بازی Call of Duty: Black Ops 6 در گیم پس هم عرضه خواهد شد + تریلر OpenAI آموزش مدل جدید هوش مصنوعی خود را آغاز کرده است احتمال تغییرجهت لوگوی اپل در آیپدهای آینده دوربین گلکسی S۲۵ اولترا چه مشخصاتی خواهد داشت؟ گلکسی M۳۵ معرفی شد + مشخصات و قیمت محققان درباره افرادی که صدای درونی ندارند به نتایج جدیدی رسیده‌اند پیشنهادهای عجیب هوش مصنوعی گوگل به کاربران: به پیتزای خود چسب اضافه کنید و سنگ بخورید! + عکس نیل دراکمن بخشی از صحبت‌هایش درباره بازی بعدی «ناتی داگ» را تکذیب کرد قیمت گوشی گلکسی F55 سامسونگ مشخص شد آیپد مینی ۷ با نمایشگر OLED چه زمانی عرضه می‌شود؟ اینستاگرام دچار اختلال شد(۵ خرداد ۱۴۰۳) اولین داده‌های علمی تلسکوپ فضایی اقلیدس منتشر شد + تصاویر چین تا چندروز دیگر فضاپیمایش را در سمت پنهان ماه فرود می‌آورد اضافه‌شدن قابلیت ارسال استوری به عینک هوشمند Ray-Ban متا مایکروسافت از کامپیوترهای کوپایلوت پلاس رونمایی کرد + ویدئو اسکارلت جوهانسون: برای صداگذاری ChatGPT از صدای من استفاده کرده‌اند!
سرخط خبرها

ژست‌های «ضربه‌زدن به پشت» بالاخره به گوشی‌های سامسونگ می‌آید

  • کد خبر: ۱۳۳۴۷۹
  • ۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۸
ژست‌های «ضربه‌زدن به پشت» بالاخره به گوشی‌های سامسونگ می‌آید
ویژگی جدید Good Lock به کاربران گوشی‌های سامسونگ امکان می‌دهد منوی تنظیمات خود را تغییر دهند و میانبرهای دکمه پاور را تنظیم کنند.
شهرآرانیوز - سامسونگ ویژگی جدیدی به نام RegiStar را معرفی کرده است که ژست حرکتی «ضربه زدن به پشت گوشی» و موارد دیگر را فعال می‌کند.

به گزارش androidauthority اپل و گوگل مدتی است که ژست «ضربه زدن به پشت» را روی دستگاه‌های خود ارائه کرده‌اند که به شما امکان می‌دهد به سرعت یک اسکرین شات بگیرید، یک برنامه را باز کنید یا کار‌های دیگری انجام دهید. حالا سامسونگ رسما با ماژول Good Lock به این دو تولید کننده پیوسته است:

سامسونگ، ماژول RegiStar Good Lock را امروز در یک انجمن معرفی کرد. این ویژگی به دارندگان گلکسی امکان می‌دهد با دو یا سه بار ضربه‌زدن به پشت تلفن هوشمندشان فرمان‌هایی را اجرا کنند. این حرکات را می‌توان برای گرفتن اسکرین‌شات، بازکردن یک پنجره pop-up، مشاهده اعلان‌ها، راه‌اندازی Google Assistant، فعال‌کردن منو و ... استفاده کرد.

این‌ها تنها ویژگی‌های RegiStar نیست. چون با آن شما می‌توانید دکمه پاور گوشی را طوری تنظیم کنید که وقتی برای چندثانیه آن را نگه‌ می‌دارید چه اتفاقی بیفتد. علاوه بر گرفتن اسکرین‌شات و فعال کردن دستیار گوگل، می‌توانید این دکمه را برای روشن‌کردن چراغ قوه یا موارد دیگر هم تنظیم کنید.

البته چند محدودیت هم برای استفاده از این ژست‌های حرکتی وجود دارد؛ زمانی که باتری شما ۱۵ ٪ یا کمتر شارژ دارد یا زمانی که تلفن شما در حالت خواب قرار دارد یا زمانی که صفحه قفل فعال است، کار نمی‌کند.

در نهایت، RegiStar به شما امکان می‌دهد منوی تنظیمات را سفارشی کنید (تغییر ترتیب تنظیمات). این ماژول جدید در حال حاضر برای دستگاه‌های One UI ۵ در دسترس است. می‌توانید آن را از طریق فروشگاه گلکسی دانلود کنید.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->